چگونگی درمان طب چینی کراتینین 449 طبیعی است

شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

چگونگی درمان طب چینی کراتینین 449 طبیعی است

"دکتر من را با مرحله بیماری های مزمن کلیوی تشخیص داد، من می خواهم بدانم چطور آن را ذخیره کرده و کراتینین 449 را به طور طبیعی کاهش دهم. آیا مشکل مشابهی دارید؟ در چین، بسیاری از درمان های طبیعی مبتنی بر TCM وجود دارد که باعث کاهش کراتینین 449 می شود.

همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین نشان می دهد که کلیه ها عملکرد خوبی دارند. از آنجاییکه کلیه توانایی جسمانی قوی دارند، سطح کراتینین تا زمانی که حداقل نیمی از عملکردهای کلیه از دست نرفته باشد، افزایش نمی یابد.

در کلینیک، کراتینین 449 نشان می دهد که آن بسیار بالاتر از سطح طبیعی است و بیماری کلیه در دوره نارسایی کلیه است. باید تعداد زیادی از ناخالصی ها در خون و کلیه ها جمع شود. بنابراین، درمان های طبیعی باید بر روی پاک کردن خون تمرکز کنند تا سموم و ضایعات انباشته شده را حذف و ضایعات کلیه ها و سلول ها را درمان کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی: این یک درمان کاربردی خارجی بر اساس طب گیاهی چینی است که در مورد Acupoint Shenshu اعمال می شود. این درمان می تواند برای محافظت از عملکرد کلیه مجدد، تعمیر کلیه های آسیب دیده، و بهبود عملکرد کلیوی تحت کمک دستگاه اسمز اثر می گذارد. مواد تشکیل دهنده فعال این دارو می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را بهبود می بخشد، ماتریکس خارج سلولی را تخریب می کند، و از التهاب و انعقاد جلوگیری می کند. کلیه های مضر مواد مغذی کافی و اکسیژن به خوبی عمل می کنند. همانطور که کلیه های شما به خوبی و خوب عمل می کنند، سطح کراتینین بالا 449 به طور طبیعی کاهش می یابد.

همچنین دیگر درمان های طبی طبیعی چینی وجود دارد که به طور کلی درمان های حذف توکسین می شود، از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی و غیره

اگر شما علاقه مند به درمان طب طبیعی چینی هستید و می خواهید این درمان ها را دریافت کنید، لطفا با دکتر آنلاین ما به صورت رایگان در این زمینه تماس بگیرید یا پیام خود را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید. ما به شما کمک می کنیم همه چیز را ترتیب دهید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5976.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونگی درمان طب چینی کراتینین 449 طبیعی است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.